freeedag

hej på er! nu sitter jag & emelie i mitt vardagsrum och kollar på "vem vet mest" med mina föräldrar, blir nog en ganska lugn kväll. vi ska bara ut sen och träffa fabian :) kanske iaf :)
imorn blire 50-års fest, min moster och hennes man fyller 50, asså båda två fyller 50, de har inte vart gifta i 50 år eller nått sånt XD
JAG LÄNGTAR TILL DEN 21:e FÖR DÅ SKA JAG PÅ NEW MOOOOON!!!! med emelie & emma, ska bli skitkuuuul!


Min bebis <3




slänger in en egobild när jag ändå håller på :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Persson

edward (L)

du e nästan lika snygg som han ! :D

snyggare ;D

Postat av: Emma Persson

dålig uppdatering!!!!!

Postat av: Anonym

JÄVLA DÅLIG UPPDATTERINS :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback