Living the fun side of life

Hej på er! Sorry för den dåliga uppdateringen!!
Har faktiskt inte suttit vid en dator på två dagar :o, eller aa..fram tills nu :D ganska bra jobbat om ni frågar mig!
Igår var jag ju som sagt i Göteborg, med Emma & Emelie, skitkul hade vi :D fast det har vi ju alltid. Jag älskar att vara i Göteborg, så jävla mysig stad, och goo dialekt :D. Och massa grymma affärer. Jag köpte en svart fastklänning på Rut m.fl + leopardleggings (mina gick ju sönder :( ), en stickad tröja från Gina Tricot, och löshår från safari. Bilder på kläderna kommer senare!
Vi slutade vid halv tre igår, skulle egentligen sluta 15.40, så jag & Johanna gick en halvtimme tidigare än alla andra slutade, så jävla onödigt att få frånvaro en halvtimme XD. Sen gick jag & Johanna hem till mig en stund, jag sminkade mig och sånt och Johanna satt vid datorn. Sen gick jag ner och mötte Emma & Emelie och Johanna gick till sitt tåg. Sen gick vi till Willy's och efter det gick vi till tågstationen och väntade på tåget. När vi väl var framme i Göteborg gick vi med en gång och köpte löshår, fick exakt i min färg :D asbra! Sen gick vi till Rut m.fl och där hittade jag min superfina klänning :D och Emma köpte såna nörd-glajjor, skitnsnygga, hon passa asbra i dom. Sen gick vi runt i Nordstan och kollade runt, sen åt vi lite och sen åkte vi hem. Jag sov hos Emelie också så vi satt uppe halva natten och sydde på clips på det jävla löshåret -.- det är jobbigt!
Idag har jag vart med Emma på torp, hon köpte ny mobil, en likadan som hon har haft fyra st av innan XD
Men nu ska jag kolla på tv, pusspuss!!!

Bilder och sånt :)
Emelie & Emma

Emma & Emelie posar

Emma ramlar ju ner som vanligt dåva

Emma goes ego med sin glajjor

Sötnos Emelie <3

Emma <3

Göteborg <3


Tåget hem :)

Trötta?

Klockren bild

Jag & Emma (alone in the skoltoalett hihihihihihi)

snyggast.se

I LOVE U, BITCH

Emma & Johanna

Anna goes fjårtizz

Min nya drog


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Persson

DUBBELHAKA (L)

anna goes emelie

tack för en as rolig dag <3

Postat av: elly

älskar dejj gumman , finns inga som er tjejer, måste göras om,



Puss din emelie

Postat av: wilmis

håret blev otroligt fin gmn :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback