Ni är mitt allt

Vet inte vad jag skulle göra utan er.
Ni som alltid stöttar mig, no matter what.
Ni gör allt för att jag ska må bra, och fast att jag kanske inte alltid visar det, så är ni det bästa jag vet.
Kan inte tänka mig ett liv utan er, ni kan alltid få en att skratta, alltid få en att må bra.
Ni står alltid vid min sida, i vått & torrt.
Hoppas ni vet att jag gör precis detsamma för er.
Vill aldrig förlora er, kommer aldrig glömma er <3.

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Persson

naww, jag älskar dig så otroligt mkt eller rättare sagt er!, får mig alltid atta vara glad :D

Postat av: julia

<3

Postat av: Anonym

aaw, annahultin, jag älskar dig!<3

Postat av: Looolllo: )

aaw, annahultin, jag älskar dig!<3

Postat av: elly

åååååh, underbar du är, älskar dejj gumman , nu och föralltid, (L)

puss, / din emelie

Postat av: Sandra Olsson

aaaw, älskardig otroligt mkt gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback