091025

Hej på er!
Vaknade för en stund sen, och nu sitter jag & Emma i hennes säng, med varsin dator i knät och lyssnar på musik. Jävligt soft dag igår, färgade håret (svart) igen och gjorde ansiktsmask och sånt. Sen kollade vi på Desperate Housewives, men då somnade jag så Emma satt uppe själv hela natten och kollade. 
   Det är ganska sjukt ändå, asså innan vi började i samma klass så snackade jag & Emma inte med varandra. Men nu visar det sig att våra mammor är kompisar och att jag & Emma lekte när vi var små, så vi har fan känt varann i tolv år. Tänk va uddevalla är litet :)


pusss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Persson

SNYGGA BRUDAR!

Postat av: Anonym

dålig uppdattering :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback