At Dannis house

Hej alla läsare, nu sitter jag & Emma hemma hos mig. Har varit hos Daniella från typ tolv tills nu. Skitkul har vi haft! Så jävla snygg lägenhet har hon också, bilder längre ner. Slutade 11.30 idag, skulle egentligen sluta typ tre, asgött! Då gick vi ner t stan och jag köpte lite grejer, bilder längre ner på det också :)
   Nu ska vi kolla på "P.S I love you", skriver senare.




Ny parfym: Mariah Carey nånting
Leggings
VANTAR :D


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: L-jaay

Sv; tack så mkt de ska jag göra, märkte att du är en av wilmas kompisar, har då en fråga till dig? tycker tar du åt dig av mitt videoinlägg på min förra blogg då?

Postat av: julia

trevligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback