helt sjukt

Tjabba tjena hallå :D
Sitter nu här i min säng och är lite social med folket på msn, samtidigt som 5:an står på på tv:n. Det är nått jävla sjukt "Fråga Olle"-program eller nått, haha helt sjukt är det. Ska snart hoppa in i duschen, när jag har skrivit färdigt det här.

Just nu är jag ganska opepp till allt, har precis förlorat en ganska nära vän, om du nu läser det här, så tror jag nog att du vet vem du är. Menmen, det är sånt som händer, all vänskap är väl kanske inte gjord för att vara för evigt, visst det känns förjävligt, men man måste gå vidare här i livet, även om det inte alltid känns så lätt.

Ha det bäst alla sötisar ♥



/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback