Emelie Engdahl



Du kom som en ängel,
och det menar jag verkligen. Vi hade ju bara snackat lite innan, och sen helt plötsligt hamnar vi i samma klass och börjar snacka på msn och sånt. Trodde verkligen aldrig att du & jag skulle bli vänner, men det är jag så jävla glad för att vi blev. Du är helt jävla underbar och vi har alltid roligt när vi är med varann, verkligen alltid. Vi har exakt samma humor (okej, ibland kan jag vekrligen inte fatta din humor, men för det mesta iaf :) ). Det är helt sjukt hur någon kan betyda såhär mycket på så kort tid. Men du trängde dig verkligen rakt in i mitt hjärta, dig kunde jag lita på med en gång. Du finns alltid där för mig och jag vet att du verkligen bryr dig. Tror att dom här tre åren som kommer, kommer bli helt underbara med dig i samma klass och allt. Vill aldrig förlora dig, du är en av dom absolut bästa, det vill jag att du ska veta, du betyder så jävla mycket!

Emelie Engdahl ♥ Anna Hultin

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelieee

älskardej gmn, tack för all hjälp, älskardej grymt (L'

Postat av: emelie

älskardejjj annahultin

Postat av: julia

aw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback