fuck you right back

Sitter ocg läser Katrin Zytomierskas blogg, ganska intressant faktiskt. Stör mig på alla omogna kommentarer om henne & Bingo Rimér bara.
   Ska snart iväg till skolan, tror jag. Ska ju inte vara med på idrotten idag, eftersom att jag är väldigt väldigt förskyld. Nästa lektion börjar ungefär 10.05. Så det är ju bäst att jag är i skolan då, får ju inte vara borta FÖR mycket. Har blivit så jävla skoltrött på sista tiden, innan skötte jag faktiskt skolan ... bättre iaf. Nu orkar jag fan inte plugga, har inte gjort en enda läxa sen vi började för typ två månader sen? Helt sjukt, från pluggis till kuggis. Nej, men jag måste skärpa mig! Man har bara en chans i livet och har man ingen utbildning kommer man ju ingenvart, eller hur?

Vet inte vad jag ska göra idag, skulle sovit hos en kompis, men så blev det ej. Ska väl faktiskt gå hem och plugga o städa och såna roliga saker.
   Men nu ska jag fixa färdigt mig och välja vilka kläder man ska ha på sig idag, sen bär det av till skolan.


Bild på mig & M från förra vintern.

pusspuss ♥


/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Janina

Svar: Det är såhär du svarar, genom att kommentera tillbaka. :) okeej, japp :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback