home again

Tja tja,
har precis kommit hem, varit i skolan sen gick jag & Emelie till min gamla skola, Fridaskolan, och hälsade på lite där. Träffade inte så många för alla var ju så himla upptagna, lite trist, men jag får väl gå dit nån annan dag. Sen gick vi tillbaka till skolan, och satt där med Johanna, Sandra & Morten en stund. Sen gick jag & Sandra och köpte cigg och dom andra gick till tåget. Sen gick jag hem och nu sitter jag här och bloggar lite och pluggar engelska (faktiskt!). Ska snart städa mitt lilla rum också, ser förjävligt ut här inne. Sen ska jag ta en promenix med vovven tror jag, har typ blivit beroende av min hund det senaste, han e sååå söt. Jag tror att han börjar bli lite beroende av mig med faktiskt, han ligger i mitt rum hela tiden och kollar på vad jag gör. Menmen, vi höres senare.


VILL HA SOMMAR NU!

pusspuss ♥

/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback