Inte ett dugg trött

Sitter, eller aa, ligger i min säng med datorn på magen och kollar på C.S.I (asså ni måste tro att jag inte har nått liv, men det har jag inte haft den här veckan). Min trogna kompanjon Zero ligger såklart bredvid mig, han snarkar så jag antar att han sover. Han kan vara jävligt jobbig för han vet ALLTID när jag ska upp på mornarna, han kommer alltid in och väcker mig 06.45, läskigt är det, då kommer han in och hoppar på mig och vaknar jag inte av det så skäller han på mig tills jag vaknar, behöver ingen väckarklocka, nono. Ska snart sova, fast problemet är bara att jag inte ens är trött, kan aldrig somna innan tolv, så om en kvart ligger jag väl här helt död.


H ä r  s i t t e r  j a g  i  m i n a  p j ' s  o c h  s o f t i l e r a r

pusspuss!

/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback