Let's get retarded

Hej på er =)
Hann tyvärr inte skriva imorse, eftersom jag försov mig. Vaknade 07:45 och jag börjar 08:30 så jag fick göra mig i ordning fort som fan och springa till skolan. Hade redovisning i arbetsmiljö & säkerhet, gick helt okej. Sen hade vi keramik och då kollade vi på projektarbeten som treorna gör, och vi var på en konsert. Dom spelade precis den musiken jag gillar så jag tyckte det var asbra, och en av dom som spelade gitarr såg exakt ut som gitarristen i Guns N' Roses! Trodde jag skulle dö, satt och dregla bokstavligt talat, så jävla snygg. Och att han tog av sig tröjar gjorde ju inte saken värre, skitsnygg kropp också, jag är helt enkelt kär i honom. Sen gick jag ner och mötte Emelie och var med henne en stund, och nu är jag hemma, skulle vart med Wilma egentligen men hon kunde inte för hon skulle passa sin broder.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: julia

wiie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback