lördag

nu är det äntligen lov! fyf*n va gött.
igår sov ju, som sagt, Wilma här. vi hade skitkul verkligen. har saknat henne massor! vi kollade på Wallander, sen idol, och vi var nära på att dö när Eddie hängde löst! men som tur var så åkte Niclas ut istället, eller tur och tur, men jag tycker att Eddie är mycket bättre än Niclas iaf. sen kollade vi på TWILIGHT, typ 1000e gången jag såg den nu, haha! tycker den är skitbra, kommer nog aldrig tröttna!
idag ska jag hem till Emma och så ska jag färga hennes hår och hon mitt, så jag ska bli mörkare igen, eftersom att jag har blivit blond på vissa ställen igen. var ju ganska ljushårig innan, och då försvinner det mörka så jävla snabbt, så jag måste färga om det! tar med mig datorn och kameran sen så ni kan räkna med en massa bilder imorn eller ikväll! pusspuss


/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: julia

skit att niclas åkte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback