singing bee celeb

Sitter i min säng med min vovvsing och kollar på Singing bee celeb. Trodde jag skulle dö av skratt när Alex Schulman sjöng "My heart will go on", haha helt jävla tondöv ju. Och nu sjunger allihopa "Jag vill ha en egen måne" och dom kan inte ens refrängen, PINSAMT! Den trodde jag alla kunde? 
  Skulle jag vart med där skulle jag ägt alla, är proffs på att komma ihåg texter, en av mina få talanger faktiskt. Jag borde kanske söka in dit, och vinna lite money? Nja .. jag vet inte, kan ju bli ganska pinsamt också, eftersom alla låtar är typ 50 år gamla. Men det skulle fan vart kul ändå!


F u n d e r a r  p å ' t  : )

pusspuss!

/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback