skrattAPA

Hejhejhallå, har precis kommit hem från skolan. Hade keramik sista lektionen, med några från dansgruppen, trevligt trevligt. Försov mig ju imorse också, kom typ två & en halv timme försent, tummen upp! När jag väl kom till skolan så hade vi redovisning i arbetsmiljö & säkerhet, så jävla tråkigt. Fast min grupp slapp i och för sig redovisa, eftersom Isabelle inte var där. Det var en helveteslektion, när en viss grupp redovisa, så kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt, satt och skratta hela tiden, så tillslut blev jag utslängd. Då gick jag iväg och snacka med Sara en stund, sen kom jag tillbaka in och lyckades hålla mig för skratt. Sen helt plötsligt så kommer Janne fram till oss när han står och redovisar och tar Emelies mobil, eftersom hon satt och filma. Så läraren fick damp och belslagtog mobilen i två dagar, för det är tydligen olagligt att filma folks redovisningar. Sen fick Emelie & Sandra stanna kvar efter lektionen och prata med läraren. Sen ville tydligen läraren prata med mig också, men det blev aldrig så.
   Sen hade vi matte, men då satt jag, Emma & Johanna i cafeterian istället, palla gå på en halvtimmes mattelektion när man är klar med allt liksom. Efter det gick jag & Emma ner och köpte cigg, sen mötte vi Johanna igen och gick upp till Sinclair och hade keramik. När vi hade slutat följde jag med Emma till hennes buss, vi mötte Emil & Janne på vägen, btw. Sen gick jag hem och nu sitter jag här, KUL LIV jag har nu för tiden.


Jag (-.-) & Emma <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback