sundayy'

Hallådär mina gulliga läsare, nu sitter jag i mitt vardagsrum och kollar på körslaget med älsklingEmelie. Känner mig jävligt seg, har haft ont i huvet sen igår morse & är bara allmänt seg.

   Igår var jag med Emelie hela dagen, drog upp t tureborg en stund på nån fest. Ganska trevligt faktiskt. Sen åkte vi hem till mig och somnade typ med en gång, båda var väldigt trötta igår. Speciellt Emelie, som låg och sa en massa roliga saker i sömnen. Skrattade nästan ihjäl mig.

   Idag ska jag vara med Emelie, som vanligt :D<3. Sen ska vi ner t stan och träffa Frida en snabbis, ska lämna lite grejer som hon har glömt här. Sen får vi väl se vad som händer, vi hittar säkert på något.



PUSS

/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback