Syskonkärlek

Hahaha, har varit hemma hos Emma typ hela dagen. Så jävla kul när hon får damp på sin lillebrorsa Anton, som t.ex förut. Vi skulle käka tacos och helt plötsligt kollar Emma på Anton och gapskriker: "VART E OSTEN?!?!" och så sitter Anton och kollar på den och han ba: "Ingen aning" sen såg Emma den så då blev hon glad igen. Sen satt vi inte på Emmas rum, och så kommer Anton in och ba: "Kunde du fixa cider till mig på halloween?" Emma ba: "JAG VET INTE!" Han ba: "Okej, men ger du mig pengar så kan jag fixa själv"
Emma: "Jag får faktiskt inte pengar förrän dagen efter halloween"
Anton: " Hur fan kan du göra slut på 15000 så fort?"
Emma: "VILKA 15000?!"
Anton:  "Du fick 15000 när du jobbade ju"
Emma: "DÅ VILL JAG GÄRNA SE DOM 15000!!!!!!"
Anton:  "Hur mycket var det då?"
Emma: "TOLV TUSEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! GÅ UUUUUUT!!!!!!!"
Anton: "OJOJOJ tre tusen ..."

JAG: HHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAH

Sen satt vi och käkade, Emma har alltså en lillebror till, som heter Albin och är 10. Och sen när vi satt och käkade så hade Anton gått in i sitt rum eller nått, för han prata i telefon. Och då frågar deras morbror: "Har Anton någon tjej?"
Albin: "Anton är en sån som gillar både tjejer och killar"
*Alla gapskrattar*
Albin: "Han kommer få missbildade barn", sen är han tyst en stund, och sen ba: "Om inte hans barn ser ut som mig och Emma, för då får han snygga barn och då har han tur!"

Hahhahahahahaha, diggar Emmas familj! (y'

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Persson

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Postat av: julia

haaaaaha

Postat av: julia svarar

ne den heter Zissi :)

Postat av: Anonym

JAHAHAHAHAHAH AXD



men du borde ändra länkarnas färg..



de e ganska fail........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback