trevlig dag med mina bästa brudar

Hallelåja,
har precis kommit hem, har följt Emelie en bit till bussen. Det regnar som fan, hela tiden, skitpiss väder. Nu sitter jag med min lille dator i knät och surar för att mitt internet är lika segt som vanligt, så detta inlägg kommer antagligen inte komma ut förrän en timme efter jag är klar med det -.-
  
     Har vart i skolan idag, som vanligt. Efter lunchen gick jag med Emma ner på stan eftersom att jag inte orkade gå till datakunskapen, eftersom att jag hatar den skitläraren & vi gör ändå bara saker jag redan kan. Så what's the point liksooom? Efter skolan, gick jag, Emelie, Emma & några från andra klassen ner till staden. Sen lämnade vi tre musketörerna dom andra och gick och mötte Wilma. Sen dampa vi lite, som vanligt. Sen så skulle Wilma åka hem, så jag och Emelie gick hem till mig & dampa här istället, puss på vår sköna humor. Sedan fixade vi oss, och gick ut och tog kort till headern på vår nya blogg, som vi ska ha tillsammans. Jag kommer fortfarande ha kvar min blogg & Emelie kommer fortfarande att ha kvar sin. Kommer länka den bloggen så fort vi är klara med den :)
     Nu ska jag snart sova tror jag, är ganska trött faktiskt.


Jag & mina favossar

hjärta

/Anus/Bob/Hulken

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback