update

Hej alla sötisar!
    Sitter i min säng, med datorn i högsta hugg, och kollar på Grey's Anatomy. Det är så jävla bra, ett av dom bästa programmen. Och igår var der premiär för ÄLSKLINGS DESPERATE HOUSEWIVES! Satt så klart fastspikad framför tv:n och kollade. Fyfan vad bra det är. Emma och jag ska ha DHW-maraton nästa helg och kolla på alla fyra säsonger jag har i min lilla filmhylla. Riktigt kul faktiskt.

Idag har jag varit i skolan, en stund, sen gick jag med Johanna till tandläkaren. Orkade verkligen inte vara kvar i skolan. Johanna skulle ta bort sin tandställning idag, efter ett och ett halvt år. Jättefin blev hon, fast hon var ju jättefin med tandställning också i och för sig.

BILDER OCH SÅNT (lite gamla bilder också, eftersom jag inte har uppdaterat på ett tag):


Älsklings Emelie

Janne, Moa och Swedenfeldt

Johanna & Josefine

Emelie, Anni & Janette

Emelie <3

Johanna, Emma & Viktoria

In tha classrooooom

Jag på Vero Moda

Emil

Emelies gulliga ID :)

Hemma hos Kleist

Hemma hos Kleist

Emma, hemma hos Kleist <3.

Emma igen <3

Janne, Emil & Emelie

Emil

FÖRE ...

EFTER :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback