helgen

Hej allihopa, nu är jag äntligen hemma från en riktigt kul helg. Har precis ätit tacos och nu sitter jag och kollar på nån film med mamma. Jag har väldigt dålig humor, för förut när vi satt och åt så skulle jag säga något till mamma och då skulle hon säga till mig att inte prata med mat i mun, men då sa hon fel så hon sa: "Anna, ät inte med mat i mun." Haha, det tyckte jag var väldigt kul, skratta i nästan ihjäl mig.
     Idag har jag varit hemma hos Elin, som jag har sovit hos hela helgen, Daniel kom dit en liten stund också. Sen åkte jag ner till stan och träffade Wilma, och då träffade vi Gentrim och hans kusin, det var ingen höjdare precis. Sen träffade vi Ahad som körde oss hem till Wilma. Efter det så hoppade vi på Wilmas grannes studsmatta i typ två timmar, så jag känner mig tio kilo lättare nu. Mitt knä gick ur led igen förut, för att Wilma ställde sig på det när jag låg på studsmattan, ont som fan gjorde det. För dom som inte vet så har jag en knäskada så mitt knä hoppar ur led ibland, men det brukar vanligtvis hoppa tillbaks ganska fort igen, ganska läskigt är det. Jag och Wilma gjorde även ett videoinlägg, som nog kommer upp här så småningom, annars kan ni se det på Wilmas blogg: http://backtoblack.devote.se . Sen åkte jag hem, och åt tacos.

Igår var jag med Elin hela dagen, vaknade typ 12, sen åt vi frukost sen satt vi och rökte och tjöta en stund, efter det började vi göra oss i ordning, vilket tog ett bra tag, nästan fyra timmar (fråga inte varför). Sen gick vi ner till stan och gick runt lite, vi skulle träffat lite folk egentligen, men det blev inte som planerat. Så vi gick hem och tittade på film istället.








Nu ska jag sova skriver mer imorn, pusss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: dinwilmiis

bloggen heter wilmasblogg.devote.se nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback