läs

Jag måste bara säga att jag är så fruktansvärt trött på alla som springer runt och snackar skit om Wilma, jag vet att ni säkert tycker att det inte är mitt problem, men jag blir minst lika sårad som Wilma av att höra vad folk säger om henne. Det är så fruktansvärt omoget att snacka skit om någon man inte ens känner, hur kan ni veta att hon är som ni säger att hon är? Ni har inte ens gett henne en chans att visa er vem hon är, ni tror bara på alla rykten som sprids. Man kan inte snacka skit om någon när man inte ens vet hur personen är, ni dömer bara efter utseendet. Det är det som skiljer mig och Wilma från alla idioter, vi väljer inte våra vänner efter utsidan, vi älskar dom för vad som finns på insidan.


STÅR BAKOM DIG I ALLA LÄGEN

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: din wilma

naaaaaaaaaaaaaw älskling, du är helt jäkla underbar!

jag älskar dig mest av allllt, <333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback