lyckad kväll

vart en ganska lyckad kväll faktiskt med kanske lite för mycket o dricka, men kul har vi haft fan (Y)
bilder kommer väl imorn eller nått.

Nu sitter jag hemma hos Elin, med Wilma, Elin och Daniel. Och Wilma äter Elin ur hus och hem, matvrak e hon, min lilla pussgurka. Klockren kommentar hade hon förut när vi satt och snacka om Beyonce
"Anna, vet du vad jag har tänkt på?"
"Nej, tänker du överhuvudtaget?"
"Du är typ som en mamma åt mig"
"Öh, okej ..."
"Aa, för när jag är hungrig köper du mat till mig, och när jag är skyldig någon pengar betalar du det och när jag inte har någonstans att sova så får jag sova hos dig"
Lite konstig är hon allt (a).
Men nu ska vi sova puss och kram.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: din wilma

hihi men det är verkligen sant faktiskt!

för du ställer alltid upp för mig och finns alltid där, då menar jag alltid! du är verkligen en sån vän som alla behöver & alla vill ha men såna som dig finns det inte många av & jag är enormt glad att jag har dig älskling, du är allt för mig hjärtat. & nu känner jag att jag ska skriva ett inlägg om dig på min blogg , älskar dig mest av allt i unerversum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback