min lilla fis

Du betyder så jävla mycket, hoppas du förstår det. Ingen har hjälpt mig så mycket som du, du fick mig ur mitt "skal" eller vad man ska säga. När du & jag blev vänner så förändrades mitt liv, hade vi inte blivit det så kanske jag inte ens hade suttit här idag.
     Du är en så jävla underbar person, och du har gjort mig till en mycket bättre person också. Du är en sån vän man aldrig kommer släppa taget om, även fast vi har bråkat mycket så har vi ändå alltid blivit vänner igen, det är nog så det ska va.
      Nu är vi närmare än nånsin och jag vill att det ska fortsätta så, för varje gång jag är ledsen eller mår dåligt så finns du alltid där, du ställer alltid upp och du vet att jag gör det för dig med. Du är en av de få personer jag verkligen kan lita på. Vi har alltid roligt, jag tror aldrig att vi har haft en tråkig stund tillsammans. Har hur mycket minnen med dig som helst och fler ska det bli, kommer aldrig släppa taget om dig min lilla älsklingsfis.
Jag älskar dig!








Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback