morgoontrött

God morgon alla kära bloggläsare. Nu sitter jag i min säng och ska börja göra mig i ordning för skolan, börjar om 45 minuter så jag har egentligen ganska bråttom, men jag kan ju inte gå hemifrån utan att skriva ett litet inlägg här :o
   Idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa min lilla fis Julia, som jag inte har träffat på LÄNGE nu! Ska hem till henne efter skolan, jävlar nu har jag glömt att köpa busskort kom jag på, men skitsamma. Hon bor iallafall i Dingle, eftersom hon numera går i skola där, så det har blivit fruktansvärt tomt här i Uddevalla när hon flyttade :(, men nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag börja fixa mig. Puss!

SKA MAN BLI BRUNETT IGEN KANSKE?



Väldigt gammal bild, men jag funderar faktiskt på att färga håret så igen :o

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback