My day

Hallåå, kom precis hem från Jocke. Var där med Emelie och Jockes kompis som hette Andre tror jag, trevligt trevligt. Nu sitter jag och kollar på film och har ganska tråkigt, Emelie gick precis till bussen.

Idag har jag varit i skolan, ganska rolig dag faktiskt. Hade keramik bland annat, jävligt kul vare. Sen gick jag ner till stan med Emma och Hanna, men sen så gick dom så jag satt helt mobbad på kampenhof och väntade på Emelie. Men sen kom Jonte, Janne & Alexander, som satt och var sociala med mig en stund. Sen gick jag upp till torget och mötte Emelie, då gick vi hem till mig och käkade och hämtade pengar sen gick vi till stan och köpte cigg. Där träffade vi Jasmine och hennes kompisar, sen gick jag Emelie och Zero och fikade, mysigt vart det. Efter det så gick jag och Emelie hem till mig igen och fixade oss sen gick vi ner till stan igen och träffade Jocke och Andre, som följde med oss till Willy's och köpte cola och ostbågar. Efter det så gick vi hem till Jocke och tittade på Wipeout och snackade och sånt, sen gick jag och Emelie hem till mig fort som fan för att hon inte skulle missa bussen. Och nu sitter jag här och hatar mitt jäävla sega internet som alltid ska krångla.

Lite bilder och sånt






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback