såhär är det

Sprid gärna rykten, snacka gärna skit, men ni kanske borde ha lite fakta bakom det först. Jag bryr mig inte om vad folk säger om varken mig, mina vänner eller min familj, det är bara jag och mina närmaste som vet hur allt ligger till. Vissa är så fruktansvärt patetiska som sprider falska rykten bara för att dom inte har något annat att prata om, men visst, tro på alla rykten gör det. Jag bryr mig inte längre om vad folk tycker om mig, jag är den jag är like it or not. Jag måste inte bli omtyckt av alla för att må bra, jag är ganska nöjd med mitt liv och jävligt nöjd med mina vänner och jag står för den jag är och för hur jag ser ut och hur jag beter mig. Jag behandlar andra så som jag vill bli behandlad själv, jag tycker bara det är synd att inte alla andra också gör det.

Idag har jag inte gjort så mycket, har sovit nästan hela dagen, eftersom jag var ledig idag, vi skulle egentligen haft svenska, engelska, matte och fritidskunskap, men eftersom vår svenska och engelska lärare var ledig idag så skulle vi haft rast i nästan tre timmar och de andra lektionerna hade inte gått att flytta på, så vi fick läxa i dom istället så fick vi vara lediga idag, men jag som är så smart glömde naturligtvis alla läxor i skåpet, tummen upp för mig! Men nu har jag iaf duschat och ätit.
     Senare ska jag vara med mina älsklingar, dvs Elin och Wilma, vet inte riktigt än vad vi ska hitta på, men det ger sig väl. Har inte träffat elin på flera veckor känns det som, fast det var väl ungefär en vecka sen tror jag, lång tid. Vi firade vår 15 månaders dag igår, eller vi träffades ju inte igår, men det var vår 15 månaders dag igår iaf, fira får vi väl göra idag tror jag. Och Wilma har jag inte heller träffat på några dagar nu, det är också lång tid, det är det som är det värsta med skolan, man får mindre tid för vännerna. Men nu är det helg och då jävlar ska jag träffa mina pussgurkor. Nu ska jag göra mig i ordning puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback