skrattar sönder

Hallå där, alla små söta bloggläsare. Sitter här i min säng med my lovely dator i knät och skrattar, åt absolut ingenting. Har något konstigt ryck, som vanligt. Idag har jag inte gjort mycket, varit i skolan bara, ganska tråkig dag faktiskt. Sen gick jag hem, gick ut med min lilla Zero, sen så har jag suttit här, med datorn, hela dagen. Skulle väl egentligen behöva plugga, men jag orkar fan inte. Nu ska jag kolla lite på tv, om det nu är något bra, sen ska jag gå ut med Zero igen tror jag, kanske tar lite bilder då, vi får se.
Jag tror att jag börjar bli sjuk också, har haft skit ont i halsen hela veckan och känner mig allmänt seg, inte kul nu när det snart är helg o fest o älsklingsfisen kommer hem och allt. Nej, jag får knapra i mig en massa halstabletter så går det säkert över. Ska kila till tv:n nu. Puss!

old pic


/ Anus

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: WILMA

HAHAHHAHAHAHAHAHH DET KAN JAG FÖRFAN SE FRAMFÖR MIG ;O <3 XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback