SORRY

Hej alla söta små bloggläsare! Om jag nu har någon kvar nu när jag inte har skrivit på jättelänge, ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag har faktiskt inget internet hemme just nu, för 3 suger!!!!
     Helgen var jääävligt kul, fast kanske skulle tagit det lite lugnt, och Emelie också ...
     Sitter nu hemma hos min älsklings Emelie och sprang direkt till datorn, haha. Vi ska kanske göra ett nytt video inlägg tror jag, men vi får se.
     Vem fyller år på torsdag? Jo JAAAG, då blir det torp med Emelie och Sandra. Och imorn ska jag till Dingle till min bästa Julia, ska sova hos henne där ute eftersom jag är ledig på torsdag, finns det någon bättre födelsedagspresent än att vara ledig från skolan? Tror ej det. Men nu ska jag och Emelie gå upp och dricka (vatten).
    P.S: Jag är superkär i Emelis hund! Så jävla söt!

     Just det, jag har fått ett nytt smeknamn .. eller flera, Hulken eller Bob, välj vilket ni vill.
     PUSS

/ Anus/Hulken/Bob



Slänger in en bild på Lissie, Emelis hund.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: julia

för mig kommer du alltid vara huvudrollen i shrek

Postat av: Anonym

du vill väl knappast bli förknioppad med bob marley (min gud a') haha anus blir pärfäkt

Postat av: WILMA

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHA SHREK 2 HAHAHHAHAHAHHAHAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback