tack alla sötnosar

Hej alla gullisar! Nu funkar mitt internet igen, tack och lov för det!
     Vill även tacka alla som gratta mig igår och som skrev väldigt massa gulliga saker, tack allihopa. Ni kan verkligen få en att känna sig uppskattad. <3

Ikväll blir det bio med tjejerna, Flickan som lekte med elden, ÄNTLIGEN! Hoppas att den är lika bra som boken. Och imorn blir det tjejkväll, min efterlängtade tjejkväll. Kommer bli så jävla kul! Vi ska antagligen ut vid 00.00 så hör av er om ni vill träffas, men nu ska jag städa lite grann, sen ska jag fixa mig och åka till torp och möta Emelie.
PUSS!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Persson

hej gumman ;P har ingen mobil förtillfället men ska försöka fixa de tills imorgon, men jag kommer imorgon iaf :D med din favvomat (a) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback