Trött som ...

God morgon på er, ska snart iväg till skolan men jag tänkte passa på att skriva ett litet inlägg här. Vilket säkert kommer bli helt onödigt eftersom jag inte har någonting alls att säga, men ändå. Idag ska jag till skolan (suck) och sen ska jag vara med lilla Emelie, så vi ska förmodligen hit och plugga eller hem till henne, vet inte riktigt än. Jag ligger efter som fan i matten så jag måste plugga som en idiot nu, fast jag får aldrig ork till att göra det. Jag är trött precis hela tiden, menmen plugga måste man ändå om man vill komma nånstans här i livet. Nu ska jag göra mig i ordning och springa iväg till skolan, skriver senare PUSS!

Passar på att slänga upp en liten bild på älsklingsemelie också.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback